Анотація
Дана стаття висвітлює можливості, які надає використання інфографіки в процесі навчання
англійської мови. Автор статті детально зупиняється на визначенні терміна «інфографіка» та пояснює,
чому інфографіка є ефективним і потужним засобом навчання в контекстах змішаного освітнього
середовища та ед’ютейнмента (від англ. edutainment – навчання як розвага), які набирають все більшої
популярності в освітянських колах сьогодення. Значна увага приділяється перевагам включення
інфографіки в навчальний процес, при цьому особливий акцент робиться на позитивних сторонах
використання інфографіки з метою ефективнішого викладання й вивчення англійської мови. Так,
запропоновано ряд способів використання інфографіки для розвитку в студентів чотирьох основних
англомовних компетенцій (читання, письма, аудіювання та говоріння), розширення їхнього
словникового запасу і вдосконалення знань з граматики, при цьому оптимізуючи засвоєння інформації,
сприяючи її кращому запам’ятовуванню та підтримуючи сталий інтерес студентів до теми, що
вивчається. У роботі підкреслено важливість спонукати студентів створювати власну інфографіку. Так,
наголошено, що використання комп’ютерних або мобільних додатків чи будь-яких доступних онлайн-
програм і платформ для створення привабливої інформативної картинки сприятиме розвиткові в
студентів навичок критичного мислення (яке набуває особливого значення в контексті викликів ХХІ
століття), інформаційно-цифрової і візуальної грамотності (що визнано необхідним умінням у
сучасному суспільстві знань, яке перенасичене інформацією та характеризується тотальною
інформатизацією та комп'ютеризацією усіх сфер життя) і навичок конспектування (які допомагають
студентам краще бачити взаємозв'язок між концептами, процесами і об’єктами, грамотно
структурувати й нотувати власні та почуті ідеї). Надано рекомендації щодо того, що слід враховувати викладачам та студентам під час створення інфографіки та з яких етапів має складатися вдалий процес
аудиторної та позааудиторної роботи з інфографікою. Стаття закінчується низкою пропозицій щодо
подальших наукових досліджень у напрямі експериментальної перевірки ефективності включення
інфографіки у процес навчання англійської мови у змішаному освітньому середовищі.