Використання моделі змішаного навчання у викладанні англійської мови студентам немовних спеціальностей
pdf (English)

Як цитувати

Remizantseva , K. (2019). Використання моделі змішаного навчання у викладанні англійської мови студентам немовних спеціальностей. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (64), 143–154. https://doi.org/10.32820/2074-8922-2019-63-143-154

Анотація

У роботі проведено науково-теоретичний аналіз концепції «змішаного навчання» у якості
інноваційної моделі викладання іноземної мови взагалі та доведена актуальність питання
використання технології змішаного навчання (blended learning) при викладанні англійської мови
зокрема у вищому навчальному закладі. У статті проводиться порівняльний аналіз точки зору
іноземних та вітчизняних дослідників у визначенні терміну змішаного навчання як сучасного
універсального засобу навчання, що поєднує технології традиційного та електронного навчання та
відповідає індивідуальним вимогам студентів. Авторами визначено, що змішане навчання
представляє собою цілісний навчальний процес, який передбачає, що частина пізнавальної діяльності
проводиться на заняттях під безпосереднім керівництвом викладача, а частина діяльності учнів
виноситься на дистанційну форму, з переважанням самостійних видів робіт. Проведено аналіз
переваг і недоліків моделі технології «змішаного навчання» в процесі викладання англійської мови,
обґрунтовується її ефективність в умовах сучасної освіти. Розглянути можливості підвищення
ефективності навчального процесу за рахунок упровадження сучасних інформаційно-комунікаційних
технологій у контексті інженерно-педагогічних ЗВО. Визначено шляхи формування компетентностей
студентів, необхідних для навчання за змішаними технологіями. У статті зроблена спроба
представити деякі інтегративні компоненти змішаного навчання, які слід брати до уваги при розробці, реалізації та оцінці цієї технології. Запропоновано основні структурні підходи до
впровадження технології змішаного навчання у немовному вузі на заняттях з англійської мови. У
статті розглянуто особливості використання електронної навчальної платформи Moodle, наведені
чинники, які мають важливе значення для організації дистанційного процесу навчання іноземних
мов. Автори досліджують особистий досвід використання електронної навчальної платформи Moodle
на заняттях з англійської мови в Українській інженерно-педагогічній академії на прикладі курсу
«Іноземна мова професійно-ділового спілкування» для студентів 4 року навчання бакалаврату.

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2019-63-143-154
pdf (English)
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2019 Проблеми інженерно-педагогічної освіти