УЗАГАЛЬНЕНА ТРИСКЛАДОВА ГІБРИДНА МОДЕЛЬ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ
pdf

Як цитувати

Lazarev, N. ., Mosiienko, H. ., & Tarasenko, A. . (2019). УЗАГАЛЬНЕНА ТРИСКЛАДОВА ГІБРИДНА МОДЕЛЬ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (64), 81–91. https://doi.org/10.32820/2074-8922-2019-64-81-91

Анотація

У статті розглянуто проблему формування узагальненої моделі змісту навчання елементів
електротехнічних пристроїв промислового обладнання на основі системного підходу. На основі
проведеного аналізу літературних джерел електротехнічної підготовки інженерів неелектричних
спеціальностей показано, що результатом теоретичної і практичної підготовки майбутніх інженерів
повинна стати їх здатність обирати необхідні електротехнічні, електронні, електровимірювальні
пристрої, вміти їх правильно експлуатувати і створювати разом із інженерами-електриками технічні
завдання на розробку електричної частини автоматизованого обладнання для управління
виробничими процесами. Показано, що всі фізичні елементи реальних електричних кіл, які
застосовуються в промисловому обладнанні, мають ознаки основних електричних параметрів.
Електричні параметри характеризуються тими фізичними явищами, які викликають процеси, що в
них відбуваються. Кожен фізичний елемент реальної предметної галузі можна представити у вигляді
визначеного з’єднання певної сукупності ідеальних елементів. Представлення фізичних елементів у
розрахункових схемах залежить від частоти змінного струму.
Але всю складність фізичних процесів, які відбуваються в колах змінного струму, необхідно
враховувати далеко не в усіх випадках. Можна зробити ряд допущень, які суттєво спрошують задачу
і разом із тим не призводять до помітних відхилень від дійсності.
Обґрунтована важливість побудови узагальнених моделей реальних елементів електротехнічних
пристроїв промислового обладнання на основі найбільш поширених видів моделювання, які
застосовуються в технічних теоріях. Такий підхід до формування трискладової моделі елементів та
пристроїв електротехнічного обладнання можна застосувати для побудови моделі будь-якого
навчального елемента змісту навчання електротехніки. Цей метод дає можливість формалізувати
процес моделювання, об’єднавши його основні фрагменти на основі запропонованого системного
підходу.

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2019-64-81-91
pdf
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2019 Проблеми інженерно-педагогічної освіти