АКТУАЛЬНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ АДАПТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАГІСТРІВ З УПРАВЛІННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
pdf

Ключові слова

магістр
ринок інтелектуальної власності
ринок освітніх послуг
заклад вищої освіти
професійна підготовка магістрів
робочі навчальні програми
результати інтелектуальної діяльності

Як цитувати

Bruyeva, V. (2019). АКТУАЛЬНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ АДАПТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАГІСТРІВ З УПРАВЛІННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (63), 29–37. https://doi.org/10.32820/2074-8922-2019-63-29-37

Анотація

Стаття присвячена актуальній проблемі професійної підготовки магістрів з управління
інтелектуальною власністю, доцільності впровадження адаптивних технологій в організацію
навчального процесу при підготовці таких фахівців. У статті проаналізовано різні вимоги до
сучасного фахівця з управління інтелектуальною власністю з точки зору попиту ринку
інтелектуальної власності та пропозицій закладів вищої освіти. На основі аналізу нормативноправових, навчально-методичних матеріалів, наукових джерел, освітньо-професійних програм
підготовки магістрів з управління інтелектуальною власністю ми виокремили комплекс компетенцій,
що інтегровані на основі стандартів з урахуванням ринкових вимог, попиту роботодавців, пропозицій
закладів вищої освіти та мають бути засвоєні студентами під час навчання в магістратурі. Визначено,
що професійна підготовка магістрів з управління інтелектуальною власністю потребує
вдосконалення. Установлено, що під час навчального процесу магістри з управління інтелектуальною
власністю мають опанувати знання і навики використання та поєднання широкого спектру галузей
(менеджменту, права, економіки, інженерії та інших). Розкрито актуальність використання
адаптивних технологій при професійній підготовці магістрів з управління інтелектуальною
власністю. Аргументовано, що залучення адаптивних технологій в організацію освітнього процесу
дозволить скоординувати спільні цілі та задачі «роботодавців – освітніх установ» для формування
актуальних компетентностей у фахівців та в подальшому забезпечить ринок інтелектуальної
власності професійними управлінцями, які будуть здатні до самоосвіти та самоорганізації протягом
усього професійного життя. Розглянуто деякі вимоги до фахівців з управління інтелектуальною
власністю у відповідності до міжнародних стандартів та стрімку зміну вектору розвитку
вітчизняних кампаній із метою міжнародної інтеграції. Зроблено наголос на доцільності постійного
моніторингу та вдосконалені змісту, форм на методів навчання при підготовці магістрів з управління
інтелектуальною власністю у відповідності до вітчизняних та міжнародних стандартів.

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2019-63-29-37
pdf