Анотація
У статті зроблена спроба розглянути питання використання автентичних матеріалів у процесі
навчання англійської мови студентів інженерно-педагогічних спеціальностей, дано визначення
поняттю "автентичні матеріали" та "навчально-автентичні матеріали". У рамках статті представлені
головні аспекти використання автентичних матеріалів й пропонуються етапи роботи з автентичними
матеріалами (підготовчий етап, етап безпосередньої роботи з матеріалом (текстовий), етап
обговорення та творчий етап), запропоновані вправи до кожного етапу та визначено умови
результативного використання автентичних матеріалів на занятті. Використання автентичних
матеріалів у процесі підготовки майбутніх інженерів - педагогів розглядається як засіб розвитку усіх
компонентів іншомовної комунікативної компетенції: мовленого, мовленнєвого, соціокультурного,
компенсаторного, академічного. У статті вказується, що відбір автентичного матеріалу для занять з
професійного мови вимагає обов'язкового врахування міжпредметних взаємозв'язків навчального
плану спеціальності студентів та здійснення інтегрованого підходу, прояви компетентності викладача
та використання якісних джерел інформації. Використання автентичних текстів у процесі навчання
англійській мові забезпечує благодатний ґрунт для розвитку комунікативних навичок майбутніх
інженерів-педагогів, підтримує їх активність та особисту мотивацію на занятті. З одного боку,
застосування таких текстів робить навчальний процес творчим та цікавим для студентів, але, з іншого
боку, вимагає спеціальної методології, яка відрізняється від традиційної, заснованої на навчальних
матеріалах. Іншими словами, використання автентичних навчальних матеріалів, що охоплюють як
письмову, так і усну комунікацію, допомагає подолати розрив між знаннями в аудиторії й здатністю
студентів приймати участь у реальному спілкуванні. Разом з гострою необхідністю формування
ефективних навичок й стратегій для реального світу зростає усвідомлення важливості результативних
технологій у навчанні, й використання автентичних текстів сьогодні розглядається як один із засобів
підтримання та підвищення мотивації майбутніх інженерів-педагогів до вивчення англійської мови.