ДЕФІНІЦІЇ ПОНЯТЬ «КОМУНІКАТИВНА КУЛЬТУРА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ МАГІСТРАТУРИ»
pdf

Як цитувати

Kharkivska, A. (2019). ДЕФІНІЦІЇ ПОНЯТЬ «КОМУНІКАТИВНА КУЛЬТУРА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ МАГІСТРАТУРИ». Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (61), 145–153. https://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-61-145-153

Анотація

У статті розглянуто сутність дефініцій «культура», «комунікація», «спілкування»,
«комунікативна культура», «комунікативна культура майбутніх вихователів дошкільної освіти». На
основі вивчення наукової літератури з цього питання аналізуються основні підходи до інтерпретації
сутності зазначених дефініцій і розкривається їх зміст. Теоретичний аналіз наукових праць,
присвячених комунікативній культурі, переконує, що в сучасній Україні суттєво змінилися вимоги,
що пред’являються працедавцями до випускників закладів вищої педагогічної освіти. Сучасний
фахівець повинен володіти досить високим рівнем професійної комунікації, що дозволяє йому
ефективно взаємодіяти з представниками педагогічної спільноти, що забезпечує успішність його
професійної діяльності та подальше професійне зростання. Автор доходить висновку, що
комунікативна культура є однією з визначальних властивостей сучасної людини, оскільки посідає
провідне місце в загальнокультурному і професійному становленні особистості. Комунікативна
культура повною мірою включає сутнісні особистісні характеристики (здібності, знання, вміння,
навички, ціннісні орієнтації, установки, особливості характеру) і є необхідною умовою успішної
реалізації особистості, зокрема в професійній сфері. Вихователь дошкільної освіти постійно
стикається з різноманітними питаннями міжособистісного спілкування

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-61-145-153
pdf