ПЕДАГОГІЧНОГО ПЕРСОНАЛУ ЯК СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
pdf

Як цитувати

Tarasenko, I. (2019). ПЕДАГОГІЧНОГО ПЕРСОНАЛУ ЯК СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (61), 137–144. https://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-61-137-144

Анотація

У статті розглянуто поняття імідж та імідж закладу освіти. Виокремлено складові
формування іміджу закладу загальної середньої освіти. Акцентовано увагу на тому, що в умовах
конкуренції між закладами освіти необхідним є вміння керівника школи проводити врівноважену
науково обґрунтовану кадрову політику, оскільки вона є одним із найважливіших факторів, які
впливають на формування іміджу закладу освіти. Наголошено на доцільності розвитку педагогічного
персоналу як необхідної складової, що формує позитивний імідж закладу загальної середньої освіти
(ЗЗСО). Виокремлено фактори, що впливають на розвиток педагогічного персоналу. Зокрема,
зауважено, що серед провідних факторів, які впливають на ефективність управління персоналом у
ЗЗСО, а відтак і на формування іміджу освітньої установи, є підбір персоналу, навчання та
підвищення кваліфікації, атестація працівників, сертифікація педагогів, мотивація персоналу,
створення належних умов праці, забезпечення соціальної захищеності персоналу, постійні контакти
між керівництвом і працівниками закладу тощо. Надано модель щодо врахування факторів розвитку
педагогічного персоналу ЗЗСО для формування позитивного іміджу закладу.

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-61-137-144
pdf