ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ
pdf

Як цитувати

Lunyachek, V. (2019). ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (61), 112–120. https://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-61-112-120

Анотація

У роботі розглядаються проблеми формування креативного мислення студентів закладів вищої
освіти як відповіді на виклики сучасного ринку праці. Проведено аналіз робіт провідних світових
експертів у сфері освіти, матеріалів всесвітнього економічного форуму за 2018 р. Акцент зроблено на
формуванні окремих спеціальних компетентностей студентів у процесі вивчення дисципліни
«Креативні технології навчання» на бакалаврському рівні в Українській інженерно-педагогічній
академії. Зроблено також висновок щодо необхідності трансформації ментальності викладачів
закладів вищої освіти щодо наповнення й організації навчального процесу з урахуванням потреб
ринку праці в умовах четвертої технологічної революції. Увага сфокусована на необхідності
знайомства студентів з процесом трансферу технологій, як результату комерціалізації процесу
створення інновацій, мотивуванні студентів до особистого інноваційного розвитку. Підкреслена
необхідність трансформації ментальних моделей підготовки фахівців на засадах системного підходу
тощо.

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-61-112-120
pdf