НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНТРОЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИХ ФУНКЦІЙ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ СТУДЕНТАМ ДИСЦИПЛІНИ «ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА»
PDF

Ключові слова

загальна педагогіка
викладання
контроль
самоконтроль
діагностика
самодіагностика
інформаційно-комунікаційні технології
тестування

Як цитувати

Milash О. (2019). НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНТРОЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИХ ФУНКЦІЙ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ СТУДЕНТАМ ДИСЦИПЛІНИ «ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА». Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (60). https://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-60-97-109

Анотація

Впровадження Концепції реалізації державної політики у сфері загальної середньої освіти
«Нова українська школа» на період до 2029 р. обумовлює необхідність підвищення якості
педагогічної освіти. У статті проведено теоретичне обґрунтування і визначено практичні засоби
удосконалення реалізації контрольно-діагностичних функцій під час викладання «Загальної
педагогіки» студентам вищих педагогічних навчальних закладів в Україні. Доведено необхідність
використання бінарного підходу в процесі навчання студентів «Загальній педагогіці», який, в рамках
існуючої стратегії забезпечення гарантованої якості освіти та професійних стандартів, закладених в
законі України «Про вищу освіту», передбачає формування якісно нових відносин між викладачами і
студентами, підвищення ролі останніх в оцінці якості досягнення поставлених навчальних цілей.
Показана важливість використання компетентнісного і особистісно-орієнтованого підходів.
Визначено, що виконання контрольно-діагностичних функцій може вдосконалитися завдяки
впровадженню в процес навчання нових інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема, в процесі
здійснення контролю та самоконтролю знань на всіх етапах навчання. Розроблено систему вимог до
формування та змістовного наповнення контрольних тестів, а також методичних рекомендацій до
процесу тестування. Визначено основні переваги даного підходу, який забезпечує індивідуальність,
комплексність, цілісність, об‘єктивність, адаптивність, простоту і технологічність реалізації
контрольно-діагностичних функцій викладача.

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-60-97-109
PDF