Анотація
Надання закладам загальної середньої освіти, як суб’єктам освітньої діяльності, права на
самоврядування, яке полягає в його самостійності, незалежності та відповідальності в прийнятті
рішень щодо академічних (освітніх), організаційних, фінансових, кадрових та інших питань
діяльності, зміни на законодавчому рівні в порядку призначення керівників шкіл на посаду потребує
пошуку нових управлінських моделей та підходів до оцінювання професійної діяльності керівників
освіти. Існуючі підходи до оцінювання ефективності управлінської діяльності керівників шкіл не
дають можливості в повній мірі перевірити професійні компетентності директора закладу освіти.
Чіткі, адаптовані до сучасних тенденцій в освіті критерії допоможуть у формуванні об’єктивної
оцінки діяльності керівника закладу загальної середньої освіти, сприятимуть удосконаленню як
системи управління загальною середньою освітою в цілому, так і формуванню управлінської
компетентності директора школи, мотивуватимуть керівників до подальшого фахового
зростання,формування позитивного іміджу закладу загальної середньої освіти, який забезпечує якість
освітніх послуг.