Анотація
У статті аналізуються проблеми сформованості фахових компетентностей майбутнього вчителя
географії в процесі навчальних практик на засадах кваліметричного підходу. Обґрунтовано місце
фахових компетентностей, які сформовані під час навчальних практик у компетентнісній моделі
майбутнього вчителя географії. Для використання запропонована факторно-критеріальна модель оцінки
рівня сформованості спеціальних компетентностей майбутнього вчителя географії за результатами
навчальних практик в умовах бакалавріату та надано її теоретичне обґрунтування. У роботі
представлений також механізм коригування навчального процесу за результатами впровадження
технології формування спеціальних компетентностей майбутнього вчителя географії за результатами
навчальних практик. Існуючий алгоритм вимірювання сформованості фахових компетентностей
майбутніх учителів географії передбачає наскрізну реалізацію технології формування фахових
компетентностей протягом усього навчального часу, відведеного на навчальні практики. Крім того, він
передбачає повторювання певного теоретичного матеріалу, який є необхідним для вирішення
компетентнісних завдань, що ставляться керівниками практики, сприяє кращому засвоєнню студентами
знань, умінь, навичок, формуванню певних особистих якостей і веде до поліпшення якості навчального
процесу і його результату – формуванню окремих фахових компетентностей, як складової інтегральної
компетентності випускника бакалаврської програми за спеціальністю «Географія»