ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ГРАФІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ КОМП’ЮТЕРНОГО ПРОФІЛЮ
pdf

Ключові слова

інженер-педагог
комп’ютерний профіль
графічна компетентність
педагогічні умови
експериментальне дослідження
статистичний аналіз
ефективність

Як цитувати

Kozak, Y. (2019). ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ГРАФІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ КОМП’ЮТЕРНОГО ПРОФІЛЮ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (60), 41–49. https://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-60-41-49

Анотація

Основною характеристикою освітньої діяльності закладів вищої освіти є якість освіти, тому
дослідження особливостей її забезпечення є пріоритетом освітньої політики. У статті здійснено
характеристику етапів педагогічного дослідження формування графічної компетентності майбутніх
інженерів-педагогів комп’ютерного профілю, а також представлено результати аналізу ефективності
впровадження в освітній процес визначених педагогічних умов, до яких належать: цілеспрямоване
формування позитивної мотивації студентів, розвиток мисленнєвої активності, інтеграція педагогічної
та інженерної складових фаху, системний моніторинг рівня сформованості компонентів графічної
компетентності.
У процесі дослідження використано теоретичні, емпіричні та експериментальні методи.
Зокрема, для інтерпретації отриманих результатів використано методи математичної статистики –
визначення середнього арифметичного та дисперсійний аналіз (t-критерій Стьюдента для незалежних
вибірок). На основі результатів педагогічного дослідження встановлено, що застосування визначених
педагогічних умов сприятиме підвищенню ефективності формування графічної компетентності
зокрема та в кінцевому підсумку сприятиме підвищенню якості підготовки інженера-педагога
комп’ютерного профілю в цілому.

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-60-41-49
pdf