ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТИВНО-ТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ІНТЕГРОВАНОГО КРЕАТИВНО-РОЗВИВАЛЬНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
pdf

Як цитувати

Masych, V. (2019). ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТИВНО-ТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ІНТЕГРОВАНОГО КРЕАТИВНО-РОЗВИВАЛЬНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (60), 4–10. https://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-60-4-10

Анотація

Стаття присвячена проблемі формування продуктивно-творчої компетентності майбутніх
інженерів-педагогів в умовах інтегрованого креативно-розвивального освітнього простору. Освітній
простір визначається як система, що включає простір розвитку, виховання і навчання; динамічна
єдність суб’єктів освітнього процесу та їхніх відносин. Зазначається, що освітній простір,
поєднуючи соціальне, виховне і виховуюче, а також зовнішнє і внутрішнє середовище кожного
суб’єкта освітнього процесу, характеризується насиченням навчально-виховного процесу духом
пізнання, співробітництва і співтворчості. В атмосфері ділового співробітництва у студентів
приводяться в рух механізми інтелектуального розвитку – потребово-мотиваційна установка і
творча активність особистості, яка пізнає. У статті вказується на те, що для створення інтегрованого
креативно-розвивального освітнього простору в окремому навчальному закладі певної освітньої
системи потрібно перетворення чинників творчо-розвивального освітнього середовища соціальнопсихологічної спрямованості в духовно насичену атмосферу довіри і творчості за допомогою
реалізації інноваційних ідей педагогіки співробітництва.

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-60-4-10
pdf