УПРОВАДЖЕННЯ СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ МОДЕЛІ СИСТЕМИ МОНІТОРИНГУ РОЗВИТКУ ОЗДОРОВЧОЇ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ

Ключові слова

моніторинг
фізичне виховання
оздоровча рухова активність
майбутні вчителі фізичного виховання

Як цитувати

Sokolyuk, O. V. (2018). УПРОВАДЖЕННЯ СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ МОДЕЛІ СИСТЕМИ МОНІТОРИНГУ РОЗВИТКУ ОЗДОРОВЧОЇ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (56-57), 266–272. вилучено із https://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/187

Анотація

У статті схарактеризовано етапи впровадження структурно-функціональної моделі
системи моніторингу розвитку оздоровчої рухової активності (ОРА) майбутніх учителів
фізичного виховання (МУФВ), а саме: I – створення управлінської інформаційно-
аналітичної лабораторії; II – здійснення упpaвлiнcькoгo, навчально-мeтoдичнoгo, науково-
пeдaгoгiчнoгo cупpoводу освітньої діяльності суб’єктів моніторингу щoдo фахової
підготовки майбутніх учителів фізичного виховання та розвитку ОРА МУФВ; III етап
полягав у пiдвищeнні ефективності системи мoнiтopингу розвитку оздоровчої рухової
активності майбутніх учителів фізичного виховання. Розглянуто заходи (семінари, тренінги,
круглі столи, бесіди, тематику консультацій тощо), які сприяють підвищенню ефективності
моніторингу розвитку оздоровчої рухової активності майбутніх учителів фізичного
виховання. Доведено, що для модернізації освітнього процесу працівники управлінської
інформаційно-аналітичної лабораторії, які є викладачами кафедр фізичного виховання ЗВО,
розробили та включили до навчального плану підготовки МУФВ предмет «Моніторинг
оздоровчої рухової активності». Метою дисципліни є формування професійної
компетентності щодо:використання фізичного виховання для розвитку оздоровчої рухової
активності у студентів; організації та проведення моніторингу для з’ясування реального
стану оздоровчої рухової активності різних груп населення.