Анотація
У статті розглянуто специфіку інженерно-педагогічної діяльності, що полягає в
органічному поєднанні функцій інженерної і педагогічної діяльності. На підставі аналізу
наукових праць визначено функції представника інженерної галузі. Схарактеризовано
визначені дослідниками функції педагогічної діяльності в інженерно-педагогічній галузі.
Визначено особливості професійної освіти, яка спеціалізується на відтворенні провідного
складника продуктивних сил суспільства – кваліфікованих працівників для всіх галузей
матеріального і нематеріального виробництва, а також для різних видів виробничої
діяльності. Зважаючи на суть професійної компетентності майбутнього техніка
автотранспорту, визначено суть і роль інженера-педагога транспортного профілю у
професійній підготовці такого фахівця. Проведений аналіз наукових праць із висвітлення
функцій представника інженерно-педагогічної галузі різних спеціалізацій дозволив автору
визначити і схарактеризувати професійні функції інженера-педагога транспортного
профілю: проектувально-конструкторську, організаційно-управлінську, технологічну,
навчально-виховну, науково-дослідницьку. Кожна з визначених функцій передбачає
наявність певних знань і умінь майбутнього фахівця, формування яких має забезпечувати
професійна підготовка у вищому навчальному закладі. Визначення функцій уможливить
пошук шляхів забезпечення ефективності професійної підготовки фахівця інженерно-
педагогічної галузі транспортного профілю до виконання цих функцій.