№ 75 (2022): Проблеми інженерно-педагогічної освіти
Проблеми інженерно-педагогічної освіти

Статті

V. Ilchenko , O. Ilchenko , O. Golota
СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ЗАСВОЄННЯ ЗМІСТУ ОСВІТНЬОЇ МОДЕЛІ «ДОВКІЛЛЯ»
pdf
V. Tupchenko , M. Pasichnyk
Інноваційні технології у викладанні англійської мови в закладах вищої освіти
pdf
O. Bakumenko
АРХЕОЛОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ФАХІВЦЯ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ 032 “ІСТОРІЯ ТА АРХЕОЛОГІЯ” .
pdf
N. Rotova
ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ У ХОДІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ІНОЗЕМНИМИ СТУДЕНТАМИ ПЕДАГОГІЧНО-ІНЖЕНЕРНИХ ТА ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
pdf
N. Karabitskova
ʺПсихолого-педагогічні особливості використання технічних засобів у навчальному процесіʺ
pdf
T. Uskova
Сучасні методи навчання, які використовуються при викладанні іноземних мов майбутнім інженерам та інженерам-педагогам
pdf
H. Zelenin
Реалізація принципів «Сonnected learning» у процесі викладання іноземної мови в інженерному університеті
pdf
M. Riabchykov , I. Tsykhanovska , O. Alexandrov , N. Korolyova
ВІЗУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ МЕТОДАМ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ЗАСОБАМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПІД ЧАС БОЙОВИХ ДІЙ
pdf
V. Bakatanova
МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ВИЗНАЧЕННЯ КРИТЕРІЇВ ДЛЯ ЙОГО ЗДІЙСНЕННЯ
pdf
A. Kuruch , O. Mirshuk
УПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ВІЙСЬКОВОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ВІЙСЬКОВО-СОЦІАЛЬНА РОБОТА»
pdf