№ 75 (2022): Проблеми інженерно-педагогічної освіти
Про журнал
Цілі і проблематика
Історія журналу
Індексування базами
Поточний випуск
Редакційна колегія
Для авторів
Загальні правила оформлення наукових публікацій
Процес рецензування
Політика щодо плагіату
Політика відкритого доступу
Заява щодо конфіденційності
Етика публікацій
Архіви
Контакти
АРХІВУВАННЯ
Увійти
Змінити мову. Поточною мовою є:
Українська
English
Увійти
Змінити мову. Поточною мовою є:
Українська
English
№ 75 (2022)
Опубліковано липня 27, 2023
https://doi.org/10.32820/2074-8922-2022-75
Проблеми інженерно-педагогічної освіти
Статті
V. Ilchenko , O. Ilchenko , O. Golota
СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ЗАСВОЄННЯ ЗМІСТУ ОСВІТНЬОЇ МОДЕЛІ «ДОВКІЛЛЯ»
pdf
V. Tupchenko , M. Pasichnyk
Інноваційні технології у викладанні англійської мови в закладах вищої освіти
pdf
O. Bakumenko
АРХЕОЛОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ФАХІВЦЯ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ 032 “ІСТОРІЯ ТА АРХЕОЛОГІЯ” .
pdf
N. Rotova
ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ У ХОДІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ІНОЗЕМНИМИ СТУДЕНТАМИ ПЕДАГОГІЧНО-ІНЖЕНЕРНИХ ТА ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
pdf
N. Karabitskova
ʺПсихолого-педагогічні особливості використання технічних засобів у навчальному процесіʺ
pdf
T. Uskova
Сучасні методи навчання, які використовуються при викладанні іноземних мов майбутнім інженерам та інженерам-педагогам
pdf
H. Zelenin
Реалізація принципів «Сonnected learning» у процесі викладання іноземної мови в інженерному університеті
pdf
M. Riabchykov , I. Tsykhanovska , O. Alexandrov , N. Korolyova
ВІЗУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ МЕТОДАМ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ЗАСОБАМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПІД ЧАС БОЙОВИХ ДІЙ
pdf
V. Bakatanova
МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ВИЗНАЧЕННЯ КРИТЕРІЇВ ДЛЯ ЙОГО ЗДІЙСНЕННЯ
pdf
A. Kuruch , O. Mirshuk
УПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ВІЙСЬКОВОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ВІЙСЬКОВО-СОЦІАЛЬНА РОБОТА»
pdf
×
Ім'я користувача
*
Обов'язково
Пароль
*
Обов'язково
Забули пароль?
Запам'ятати мене
Увійти