№ 76 (2022): Проблеми інженерно-педагогічної освіти
Проблеми інженерно-педагогічної освіти

Статті

L.O. Bachiieva
РЕАЛІЗАЦІЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ДОСВІДУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕТИКИ ТА АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ В ОСВІТНІЙ ТА ДОСЛІДНИЦЬКИЙ ДІЯЛЬНОСТІ
PDF
Y. Oliinyk, A. Cherniuk , K. Brovko
РОЗРОБКА СИСТЕМИ ТЕСТУВАННЯ ЗНАНЬ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ З МОДУЛЮ «ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ДЕЦЕНТРАЛІЗОВАНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ В УКРАЇНІ ТА СВІТІ» ДИСЦИПЛІНИ «СИСТЕМИ РОЗПОДІЛЕНОЇ ГЕНЕРАЦІЇ»
PDF
S. Lysenko
ПІДХОДИ ДО ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ КОМП’ЮТЕРНОГО ПРОФІЛЮ В УМОВАХ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ
PDF
V. Radkevych, O. Radkevych, M. Pryhodii
ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНА ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ З ВІДНОВЛЮВАЛЬНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ ДЛЯ ПОВОЄННОЇ ВІДБУДОВИ УКРАЇНИ
PDF
H. Hrinchenko, V. Mykolaiko, O. Kovtun
СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ОПАНУВАННЯ «ЗЕЛЕНИХ» КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ЗЕЛЕНИЙ КУРС
PDF
M. Pasichnyk, V. Tupchenko
Особистісно-орієнтований підхід у викладанні іноземної мови в університеті
PDF
O.O. Bakumenko
ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В ХОДІ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ “ІСТОРІЯ СТАРОДАВНЬОГО СВІТУ”
PDF
V. Markova, V. Knіazіeva
ІМІДЖ КЕРІВНИКА ОСВІТНЬОЇ УСТАНОВИ
PDF
N. Shemyhon
ЗАВДАННЯ ЕТИЧНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇ.
PDF
О. Kapustina
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ
PDF
T. Popova, S. Nechipor
ДОСВІД ПРОВЕДЕННЯ АУДИТОРНИХ ЗАНЯТЬ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УКРАЇНСЬКІЙ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНІЙ АКАДЕМІЇ (НА ПРИКЛАДІ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ШВЕЙНОГО ПРОФІЛЮ)
PDF