ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ КОМП’ЮТЕРНОЇ ІНЖЕНЕРІЇ В УМОВАХ ВІДДАЛЕНОГО НАВЧАННЯ
PDF

Ключові слова

інформаційно-комунікаційні технології навчання
віддалене навчання
онлайн навчання
дистанційне навчання
методика навчання фізики
професійна підготовка ІТ-фахівців
комп’ютерні засоби навчання фізики
динамічні комп’ютерні презентації

Як цитувати

Synelnyk, I. ., & Synelnyk , O. . (2024). ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ КОМП’ЮТЕРНОЇ ІНЖЕНЕРІЇ В УМОВАХ ВІДДАЛЕНОГО НАВЧАННЯ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, 81. вилучено із http://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/559

Анотація

Трансформаційні зміни в суспільстві, соціальні та політичні реалії обумовили перехід системи
освіти України до функціонування переважно в режимі онлайн. Відсутність загальної психологопедагогічної теорії віддаленого навчання робить актуальним пошук шляхів підвищення якості
навчання через створення та впровадження інформаційно-комунікаційних технологій, які забезпечать
вирішення проблем навчання у форматі онлайн. У статті представлено дослідження процесу навчання
фізики студентів ІТ-спеціальностей в умовах віддаленого навчання і обґрунтування способів
застосування комп’ютерних засобів та інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному
процесі. Уточнено розбіжність віддаленої форми організації навчального процесу від дистанційної
освіти, з’ясовано особливості здобувачів освіти, виявлено специфіку фізики як фундаментальної
навчальної дисципліни і складника професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі комп’ютерної
інженерії в контексті навчання у віддаленому режимі. Виходячи зі змісту дисципліни, видів
навчальної діяльності викладача та студентів, обґрунтовано критерії вибору, доцільність розроблення
та способи впровадження інформаційно-комунікаційних технологій для розв’язання окремих
дидактичних задач. Запропоновані способи застосування динамічних комп’ютерних презентацій для
викладення теоретичного матеріалу і забезпечення аналітичної знаково-символічної діяльності;
інтерактивної дошки для організації спільної практичної діяльності студентів та викладача з
розв’язання фізичних задач; програмного забезпечення для комп’ютерного моделювання фізичних
процесів та явищ для опанування методів проведення комп’ютерного експерименту; електронних
шаблонів із функцією автоматизованої перевірки для оформлення результатів самостійної роботи
студентів; комп’ютерного тестування як основи моніторингу навчальної діяльності студентів.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2024 Проблеми інженерно-педагогічної освіти