ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
PDF

Ключові слова

інформаційно-комунікативні технології
організація виховного процесу
процес виховання
професійна підготовка майбутніх педагогів

Як цитувати

Pavlova, O. . (2024). ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, 81. вилучено із http://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/557

Анотація

У статті актуалізовано увагу щодо сучасного етапу розвитку суспільства, яке характеризується
інформатизацією переважної більшості сфер життєдіяльності. Невід'ємною частиною цього процесу є
використання інформаційно-комунікативні технологій у галузі освіти, зокрема процесі виховання, де
означені технології мають сприяти підвищенню ефективності процесу. Відповідно, сучасний педагог
має вміло використовувати інформаційно-комунікативні технології в професійній діяльності.
Обґрунтовано потенціал використання інформаційно-комунікативні технологій у організації
виховного процесу в закладах загальної середньої освіти.
Визначено, що розвиток та використання інформаційно-комунікаційних технологій в
освітньому процесі спрямований на зміну традиційних форм організації виховання та мають суттєву
перевагу в умовах інформації суспільства та відповідно до викликів сьогодення. Важливою якістю
сучасних інформаційно-комунікаційних технологій є їхня універсальність, вони можуть бути
основою в організації будь-якої діяльності, пов'язаної з інформаційним обміном, основою у створенні
загального інформаційного простору тощо. Застосування ІКТ сприяє вдосконаленню всіх видів
виховної роботи.
Зосереджено увагу на професійній підготовці майбутніх педагогів до організації виховної
діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Аналіз наукової літератури показав,
що високий рівень інформаційно-комунікаційної компетентності педагога сьогодні є важливою
умовою ефективності його професійної діяльності. Визначено специфіку вивчення інформаційнокомунікаційних технологій та, зокрема, їх використання як засобу виховання в педагогічному закладі
вищої освіти. Акцентовано увагу на тому, що в більшості випадків безпосереднього формування
вмінь використовувати ІКТ у майбутній професійній діяльності надає реальний позитивний вплив на
інтенсифікацію та ефективність навчання майбутніх учителів. Також було визначено основні цілі
підготовки майбутніх педагогів до організації виховної діяльності засобами інформаційнокомунікаційних технологій.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2024 Проблеми інженерно-педагогічної освіти