ʺПринципи формування іншомовної лексичної компетенції студентів ЗВО в умовах дистанційної освітиʺ.
PDF

Ключові слова

іноземна мова
професійно-орієнтоване навчання
лексична компетенція
платформа Moodle
здобувачі вищої освіти
дистанційна освіта

Як цитувати

Monastyrova , L. (2024). ʺПринципи формування іншомовної лексичної компетенції студентів ЗВО в умовах дистанційної освітиʺ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, 79. вилучено із http://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/529

Анотація

У статті аналізується процес формування лексичних знань студентів закладів вищої освіти на
заняттях з англійської мови у дистанційному форматі, які необхідні для роботи з професійно –
орієнтованими автентичними текстами та комунікації за темами, що безпосередньо пов'язані з
майбутньою професією. Виділяються кілька етапів формування лексичної компетенції, пропонуються
стратегії, які студенти можуть застосовувати у процесі вивчення іншомовної лексики. Акцентується
увага на тому, що ефективній роботі студентів з оригінальною літературою щодо майбутньої
спеціальності сприяють такі аспекти розвитку лексичних навичок як будування семантикоструктурної типології науково-технічного термінологічного вокабуляру, визначення утруднень його
розуміння у процесі навчання англійській мові. Тезаурусно-цільовий аспект у навчанні спеціальної
іншомовної лексики з урахуванням механізму взаємозв'язку розвитку тезауруса майбутнього фахівця
разом із засобами методичної системи лексики представляє особливий інтерес у цьому контексті.
Авторка особливу увагу приділяє впливу дистанційного навчання на процес формування
іншомовної лексичної компетенції студентів ЗВО. У статті розглянуті питання використання
платформи Moodle для ефективнішого засвоєння іншомовного матеріалу, якісного володіння
іноземною мовою майбутніми фахівцями. Устатті запропоновані вправи, які доцільно
використовувати на дистанційном курсі для якісного опанування мовним матеріалом, розвитку комунікативних навичок, набуття та тренування всіх необхідних лінгвістичних навичок із подальшим
практичним використанням і спонукання до активного самостійного творчого пошуку.
У висновках авторка підкреслює, що практичний досвід роботи зі студентами на
дистанційному курсі показує, що, виконуючи комплекси завдань на платформі Moodle, які складають
основу навчання іншомовної лексики, студенти не тільки отримують знання специфічної
термінології, але й засвоюють основні поняття, що мають безпосереднє відношення до їхньої
майбутньої професії, фіксують реальні життєві ситуації, в яких вона застосовується, і, як наслідок,
розвивають навички спілкування іноземною мовою на високому професійному рівні.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2024 Проблеми інженерно-педагогічної освіти