ХАРАКТЕРИСТИКА ТЕХНОЛОГІЇ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ ТА ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗВО
PDF

Ключові слова

технологія
доповнена реальність
віртуальна реальність
професійна освіта
освітній процес
заклад вищої освіти
засіб навчання

Як цитувати

Wang, B. . (2024). ХАРАКТЕРИСТИКА ТЕХНОЛОГІЇ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ ТА ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗВО. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, 79. вилучено із http://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/522

Анотація

Використання технології доповненої реальності в освітньому процесі закладів вищої освіти
впливає на його продуктивність, що визначається істотним потенціалом для розвитку особистості як у
суспільних відносинах, так і в різних сферах творчої самореалізації. У статті розглянуто визначення
сучасними науковцями поняття «доповнена реальність». Визначено засоби технології доповненої
реальності як сукупність апаратного та програмного комп’ютерного забезпечення доповнення
контекстно-залежними віртуальними об’єктами, що оточують людину реального світу в конкретному
просторі та часі, що змінюється при зміні реального середовища або ракурсу спостереження.
Основними компонентами технології є апаратні засоби доповненої реальності, браузер доповненої
реальності, система розпізнавання, система доповненої реальності, контент доповненої реальності.
Існують різні класифікації технології доповненої реальності. За типом взаємодії системи доповненої
реальності з користувачем виділяють автономні та інтерактивні системи доповненої реальності. За
ступенем мобільності виділяють стаціонарні та мобільні системи доповненої реальності. За
функціональним призначенням виділяють системи візуального пошуку, розпізнавання, системи
«Augmented Reality 2.0», системи «лінза/екран-дзеркало», системи контекстної візуалізації. Також
представлено особливості застосування технології доповненої реальності як засобу навчання в закладі
вищої освіти, що сприяє підвищенню наочності та інформативності освітнього процесу при вивченні
різноманітних дисциплін. Підвищення ефективності освітнього процесу передбачає більш детальне
вивчення доцільності та шляхів використання технології доповненої реальності на основі наявних
літературних джерел та проведених досліджень, що дасть змогу визначити можливості використання
цієї технології як об’єкта вивчення і засобу навчання.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2024 Проблеми інженерно-педагогічної освіти