УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ІМІДЖУ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇОСВІТИ
pdf

Ключові слова

заклад вищої медичної освіти
імідж організації,
комплексно-цільова програма

Як цитувати

Shalimova , I., & Shalimova , A. (2023). УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ІМІДЖУ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇОСВІТИ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (74). https://doi.org/10.32820/2074-8922-2022-74-73-82

Анотація

На основі дослідження психолого-педагогічної літератури з проблем управління закладами
вищої освіти у статті проведено порівняльний аналіз категорії «імідж організації» у наукових
доробках різних авторів, обрано найбільш прийнятну з точки зору удосконалення управління
закладом вищої медичної освіти ..
У статті з’ясовано, що змістом процесу управління іміджем закладу вищої освіти є формування
(підтримка) образу медичного університету, який відповідає його стратегії розвитку, та створення
ефективних комунікацій із цільовими аудиторіями. У статті досліджено чинники впливу на імідж
закладу вищої медичної освіти та визначено ключові елементи, управління якими дозволяє
забезпечити бажаний образ університету у свідомості найважливіших цільових аудиторій.
У статті проаналізовано існуючий процес управління іміджем державного закладу вищої освіти
Харківський національний медичний університет (ХНМУ), розподіл функціональних обов’язків
серед топ-менеджерів закладу.
У статті обґрунтовано доцільність розширення варіантів просування освітніх послуг ХНМУ
шляхом використання традиційних (реклама, інтернет-маркетинг та виставкова діяльність) та
інноваційних (event-маркетинг, використання соціальних мереж та месенждерів, вірусний маркетинг)
методів.
Проведений комплексний аналіз іміджу закладу вищої медичної освіти дозволив виявити ряд
проблем щодо процесу управління іміджем ХНМУ. Відтак, автори статті вважають за доцільне в
Харківському національному медичному університеті приділити увагу формуванню підвищення
рівня сформованості іміджу та розробити відповідну комплексно-цільову програму.

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2022-74-73-82
pdf
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2023 Проблеми інженерно-педагогічної освіти