Використання моделі змішаного навчання при викладанні іноземних мов
pdf

Ключові слова

освітні інформаційні технології
змішане навчання
ефективність навчального процесу
рівень навчальної мотивації

Як цитувати

Karabitskova , N. (2023). Використання моделі змішаного навчання при викладанні іноземних мов. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (74). https://doi.org/10.32820/2074-8922-2022-74-11-16

Анотація

Досліджено особливості використання освітніх інформаційних технологій у навчанні іноземних
мов студентів немовних вищих навчальних закладів. Запропоновано освітню концепцію змішаного
навчання, яка поєднує в собі всі характеристики інформаційних освітніх технологій, а також розкриває
можливості цього виду навчання як засобу підвищення ефективності освітнього процесу. Механізм
реалізації концепції змішаного навчання як процесу передбачає створення комфортного освітнього
інформаційного середовища, комунікаційної системи, що представляє всю необхідну навчальну
інформацію. Підходи до змішаного навчання виявилися однією з найпопулярніших технологій на
сьогоднішній день, оскільки вони дозволяють скористатися гнучкістю та зручністю дистанційного
курсу та перевагами традиційного класу.Зростання популярності змішаного навчання в різних країнах
світу, в тому числі і в Україні, зумовлене не лише сподіваннями на його високу педагогічну
ефективність, а й зовнішніми економічними факторами. Як очікується, змішане навчання зменшить
витрати на аудиторне, кадрове, матеріально-технічне та інфраструктурне забезпечення навчального
процесу, хоча й меншою мірою, ніж дистанційне навчання. Існує методологічний дефіцит, пов’язаний з
відсутністю загальноприйнятої типології моделей організації змішаного навчання, яка б мала стабільні,
дидактично вивірені та водночас прості та зрозумілі основи, легкі для розуміння та використання не
лише дослідниками, а й практиків.Вчителі іноземних мов стикаються з рядом проблем, які потребують
негайного вирішення. У зв’язку з цим у навчальному процесі поряд із традиційними методами навчання
широко використовуються освітні інформаційні технології (ОІТ). Існує освітня концепція, яка поєднує
в собі всі ознаки ЗНО, оскільки в освітньому процесі використовується дистанційне навчання,
аудиторні заняття та навчання через Інтернет.

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2022-74-11-16
pdf
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2023 Проблеми інженерно-педагогічної освіти