Навчальні програми підготовки вчителів китайської каліграфії як складова якісної освіти в університетах Китаю (на прикладі Шансійського інституту прикладних наук і технологій)
pdf

Ключові слова

каліграфія
вчителі
освіта
навчання
навчальна програма
курс

Як цитувати

Honghao, Y. . (2023). Навчальні програми підготовки вчителів китайської каліграфії як складова якісної освіти в університетах Китаю (на прикладі Шансійського інституту прикладних наук і технологій). Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (73). https://doi.org/10.32820/2074-8922-2021-73-145-157

Анотація

У статті розглянуто особливість та універсальність професії вчителя каліграфії. Особливість
виявляється в специфічності предметів, що викладаються, а універсальність — в універсальності
професії вчителя. Аналізуючи частку налаштувань навчальної програми в процесі підготовки вчителів
каліграфії, ми можемо інтуїтивно побачити проблеми в процесі підготовки вчителів каліграфії.
Через обмеженість простору в цій статті об’єктом аналізу обрано спеціальності каліграфії
Шаньсінського інституту прикладних наук і технологій, вітчизняного вищого навчального закладу, та
проаналізовано зміст її навчальної програми на основі відповідних наукових знань про освіту та
висновків дослідження Інших професорів Комплексно проаналізовано зміст курсу спеціальності
каліграфії, чітко відображені проблеми формування навчальної програми спеціальності каліграфії, що
створює умови для вдосконалення процесу підготовки вчителів китайської каліграфії.
У статті детально перераховано чотири основні курси каліграфії, а також конкретні курси, що
входять до кожного напряму, щоб наочно показати процес підготовки вчителів каліграфії перед
читачами, щоб читачі могли зрозуміти значення кожного курсу, функція та класифікація, щоб читачі
разом з автором в основній частині статті могли виявити проблеми в процесі підготовки вчителів
китайської каліграфії в коледжах та університетах і почати думати про відповідні рішення.
Як зазначалося вище, щоб покращити підготовку вчителів китайської каліграфії, ми повинні
спочатку визначити проблеми, які існують у цьому процесі, і лише таким чином ми можемо
запропонувати відповідні рішення. Тому, аналізуючи науковий метод розробки навчальної програми, ми
можемо чітко визначити проблему та запропонувати правильне рішення, покращуючи тим самим
процес підготовки вчителів китайської каліграфії.
Підтверджено необхідність реформування навчальної програми в процесі підготовки вчителів
китайської каліграфії. Для того, щоб чітко і зрозуміло сформулювати та продемонструвати проблему,
наведено практичний приклад конкретної навчальної програми. Приклади аналізуються один за одним
за допомогою методу конкретного аналізу. У поєднанні з особливістю та універсальністю вчителів
каліграфії з’ясовано мету підготовки вчителів каліграфії. За характером курсів були визначені очікувані
результати навчання. З аналізу кожного конкретного предмета визначається тип предмета, до якого він
належить, і, нарешті, питома вага кожного типу в процесі підготовки вчителя каліграфії.
Визначено напрямок реформування процесу підготовки вчителів китайської каліграфії, що має
практичне значення для формування навчальної програми в процесі підготовки вчителів каліграфії в
різних коледжах та університетах Китаю.

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2021-73-145-157
pdf
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2023 Проблеми інженерно-педагогічної освіти