ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
pdf

Ключові слова

дистанційна освіта
особистісно-орієнтований підхід
вища освіта
готельноресторанне господарство
професійна освіта

Як цитувати

Bezruchenkov, Y. (2021). ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (68), 69–79. https://doi.org/10.32820/2074-8922-2020-68-69-79

Анотація

Проблема підготовки фахівців готельно-ресторанного господарства засобами дистанційних
технологій полягає в невідповідності системи сучасної освіти викликам цифрової економіки, якій
потрібні грамотні фахівці, здатні користуватися мобільними пристроями, орієнтуватися у
величезному потоці інформації з метою структурувати, аналізувати і вибирати необхідну. Навчання із
застосуванням дистанційних освітніх технологій у межах дистанційної освіти в контексті
особистісно-орієнтованого підходу видається можливим вирішенням цієї проблеми. Метою
дослідження є виявлення найефективнішого підходу при підготовці фахівців готельно-ресторанного
господарства в умовах необхідності залучення технологій дистанційного навчання. Особистісноорієнтований підхід вважається домінуючою парадигмою сучасної освіти, в процесі якого взаємодія
суб’єктів навчання направлена на професійне зростання майбутніх фахівців. Нові підходи до
навчання вимагають і наявності викладачів нового покоління, які володіють методиками особистісноорієнтованого підходу, з одного боку, і здатних та готових до використання дистанційних технологій
та розробки інтерактивних навчальних матеріалів – з іншого. У зв’язку з цим доцільною видається
спеціальна підготовка / перепідготовка / підвищення кваліфікації викладачів ЗВО. У дослідженні
широко застосовуються методи особистісного підходу та антропологічного підходу. Виділено
проблеми, які вирішуються студентами та викладачами в дистанційному навчанні при підготовці
фахівців готельно-ресторанного господарства. Показано, що ефективність дистанційного навчання
визначається використанням педагогічних технологій, які лежать в основі дистанційних курсів, і дає
реальну можливість отримати освіту або поліпшити свої знання з певних предметів за допомогою
найпрогресивніших педагогічних методів.

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2020-68-69-79
pdf