РОЗВИТОК СИСТЕМИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В ОСТАННІЙ ЧВЕРТІ ХХ – НА ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ – КРИТЕРІЇ АНАЛІЗУ
pdf

Ключові слова

підвищення кваліфікації
науково-педагогічний працівник
заклад вищої освіти
аналіз
оцінка
критерій
показник

Як цитувати

Babakina, O. (2021). РОЗВИТОК СИСТЕМИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В ОСТАННІЙ ЧВЕРТІ ХХ – НА ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ – КРИТЕРІЇ АНАЛІЗУ . Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (68), 43–50. https://doi.org/10.32820/2074-8922-2020-68-43-50

Анотація

У статті визначено критеріальний апарат аналізу й оцінки розвитку системи підвищення
кваліфікації науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти України в останній чверті ХХ –
на початку ХХІ століття. Наукові методи аналізу, узагальнення, опису й порівняння були використані
для визначення критеріального апарату. Автор доводить, що критерії аналізу й оцінки розвитку
системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти України в
останній чверті ХХ – на початку ХХІ століття – комплекс характеристик, на основі яких ґрунтується
розуміння динаміки розвитку процесу у відповідному періоді. Їхні показники є наочними
свідченнями, завдяки яким можна проаналізувати й оцінити розвиток системи підвищення
кваліфікації науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти України (остання чверть ХХ –
початок ХХІ століття). На основі аналізу наукових доробок виокремлено критерії аналізу й оцінки
розвитку системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти
України в останній чверті ХХ – на початку ХХІ століття: теоретико-методологічні основи
дослідження розвитку системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників закладів
вищої освіти України в останній чверті ХХ – на початку ХХІ століття; напрям дослідження; рівень
розвитку дослідження; методи проведення дослідження; наукові доробки в напрямі розвитку системи
підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти України в останній
чверті ХХ – на початку ХХІ століття; інституційне оформлення результатів власного дослідження.
Особливістю запропонованого критеріального апарату є чітко обґрунтовані критерії та відповідні
показники дозволили визначити реальний стан розвитку системи підвищення кваліфікації науковопедагогічних працівників закладів вищої освіти України (остання чверть ХХ – початок ХХІ століття).
Результати досліджень будуть цікавими для науковців, які здійснюють наукові дослідження проблем
підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти.

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2020-68-43-50
pdf