Модель формування міжкультурних умінь студентів на основі комунікативноетнографічного підходу при вивченні іноземної мови
pdf (English)

Ключові слова

communicative-ethnographic approach
formation of foreign language communicative competence
intercultural competence
immersion
authentic and socio-cultural environment
development of intercultural skills

Як цитувати

Vemian, V. (2021). Модель формування міжкультурних умінь студентів на основі комунікативноетнографічного підходу при вивченні іноземної мови. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (68), 7–13. https://doi.org/10.32820/2074-8922-2020-68-7-13

Анотація

У статті дано визначення комунікативно-етнографічного підходу, спрямованого на формування
іншомовної комунікативної компетентності. Автор досліджує наявні теоретичні розробки в галузі
міжкультурної компетентності студентів в умовах занурення в автентичне та соціокультурне
середовище. Однак необхідно констатувати існування ряду ще не розроблених і недостатньо
вивчених питань цього аспекту.
Як правило, деякі аспекти впровадження міжкультурної компетентності в навчальний процес
розглядаються з технічного, технологічного та дидактичного погляду. Особлива увага приділяється
темам, які безпосередньо включаються в освітній процес або підтримують його завдання,
ефективність яких може бути підвищена. Крім того, пропонується кілька способів реалізації цього
підходу, заснованому на розвитку міжкультурних навичок.
З одного боку. визначено коло студентських міжкультурних навичок, вироблених на основі
комунікативно-етнографічного підходу. Встановлено психолого-педагогічні умови для розвитку у
студентів міжкультурних навичок на основі комунікативно-етнографічного підходу. З іншого боку,
модель розвитку міжкультурних навичок студентів розроблена на основі комунікативноетнографічного підходу. Комунікативно-етнографічний підхід – один із сучасних культурних підходів,
спрямованих на формування іншомовної комунікативної компетентності та міжкультурної
компетентності, які вивчаються в умовах занурення в автентичному мовному та соціокультурному
середовище. Автор описує лінгводидактичні характеристики в комунікативно-етнографічному підході.
Обґрунтовано методологію розвитку міжкультурних навичок студентів на основі
комунікативно-етнографічного підходу з метою визначення ефективності методології розвитку
міжкультурних навичок студентів на основі комунікативно-етнографічного підходу;

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2020-68-7-13
pdf (English)