Навчання віршування іноземною мовою на заняттях в університеті
pdf (English)

Ключові слова

вища освіта
знання мови
іноземна мова
методика викладання
написання віршів
навчання мови
оволодіння мовою

Як цитувати

Varenko Т. (2020). Навчання віршування іноземною мовою на заняттях в університеті. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (65), 124–134. https://doi.org/10.32820/2074-8922-2019-65-124-134

Анотація

Вміння складати вірші певною мовою передбачає та засвідчує найвищій рівень володіння
такою мовою. На підставі цієї тези було висунуто гіпотезу, що написання віршів іноземною мовою
може бути цінним інструментом у підготовці фахівців, професійні обов’язки яких безпосередньо
передбачають відмінне володіння іноземною мовою (перекладачі, вчителі іноземних мов). Отже,
цілями наведеного дослідження є: визначення ступеня прихильності та наявності запиту серед
студентів щодо написання віршів іноземною мовою як одного з методів навчання і підтвердження
вищезазначеної гіпотези, що цей метод навчання і вивчення іноземної мови може використовуватися
як потужний інструмент для покращення загального рівня володіння іноземною мовою, підвищення
впевненості студентів у собі та своїх здібностях, сприяння забезпеченню їхнього вільного володіння
іноземною мовою, а також посилення їхньої мотивації до кращої успішності.
У дослідженні надається огляд і пропонується аналіз семи різноманітних вправ із написання
віршів іноземною мовою (з наведенням ілюстративних прикладів), які використовувалися в роботі зі
студентами, для яких англійська мова є профільним предметом і які навчаються в українських
університетах. У роботі пропонується стислий опис семирічного експерименту із включення вправ із
написання віршів іноземною мовою з урахуванням вимог навчальної програми до процесу
викладання іноземної мови в університеті.
Результати експерименту показали, що впровадження таких вправ до навчального процесу не
лише сприймається студентами з прихильністю, але й підвищує їхню впевненість у собі та своїх
здібностях, сприяє забезпеченню їхнього вільного володіння мовою, яку вони вивчають, і посилює
їхню мотивацію до одержання кращих результатів у навчанні.
Вправи з віршування іноземною мовою, описані в рамках цього дослідження, є готовими рішеннями
для практиків, а також цінним надбанням для розробників навчальних програм з іноземних мов.

https://doi.org/10.32820/2074-8922-2019-65-124-134
pdf (English)