ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ МЕТОДІВ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ

Ключові слова

профорієнтаційна робота
мультимедійна рекламна презентація
методи профорієнтації
організатор презентацій MS PowerPoint
відеохостинг YouTube
мережа Internet
рекламний буклет
плакат
листівка

Як цитувати

Yaschun, T., Gromov, E., & Fomina, N. (2018). ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ МЕТОДІВ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (56-57), 285–296. вилучено із http://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/190

Анотація

Одним з обов’язкових видів діяльності будь-якої випускаючої кафедри є розроблення й
вдосконалення рекламних профорієнтаційних матеріалів. Підготовка рекламних матеріалів на
кафедрі ІКПТУІПА була розпочата паралельно з відкриттям комп’ютерної спеціальності у
2001 р. З того часу рекламні матеріали пройшли значний шлях від наукомістких проспектів,
що містили лише концептуальні положення процесу підготовки спеціалістів до яскравих
ілюстрованих листівок, буклетів, плакатів й рекламних презентацій. Проте, наявні презентації
мають стандартну структуру й звичне текстове супроводження, яке, на жаль, недуже
зацікавлює майбутніх абітурієнтів. З метою вдосконалення процесу профорієнтації авторами
було розроблено оригінальну мультимедійну презентацію з авторським віршованим
супроводженням. В проведеному дослідженні проаналізовано наявні засоби подання
рекламної профорієнтаційної інформаціїї наявний рекламний матеріал, розроблено й
систематизовано графічний матеріал, який було закладено в електронну презентацію,
складено оригінальне текстове віршоване супроводження до наявного графічного матеріалу й
додано його до презентації, впроваджено розроблену презентацію в процес профорієнтаційної
роботи під час Днів відкритих дверей та виїзних профорієнтаційних заходів, розповсюджено
презентацію за допомогою відеохостингу YouTube. Завдяки розробленій рекламній
презентації всі бажаючі абітурієнти можуть самостійно ознайомитися з умовами навчання на
спеціальності «Професійна освіта. Комп’ютерні технології» УІПА та здійснити свій
професійний вибір, при цьому профорієнтаційний процес проходить без зайвих часових
витрат викладачів, але з фіксацією кількості переглядів зацікавлених осіб. Автори вважають,
що дана розробка є актуальною, перспективною й сприяє підвищенню рівня
профорієнтаційної роботи.