Анотація
Одним з обов’язкових видів діяльності будь-якої випускаючої кафедри є розроблення й
вдосконалення рекламних профорієнтаційних матеріалів. Підготовка рекламних матеріалів на
кафедрі ІКПТУІПА була розпочата паралельно з відкриттям комп’ютерної спеціальності у
2001 р. З того часу рекламні матеріали пройшли значний шлях від наукомістких проспектів,
що містили лише концептуальні положення процесу підготовки спеціалістів до яскравих
ілюстрованих листівок, буклетів, плакатів й рекламних презентацій. Проте, наявні презентації
мають стандартну структуру й звичне текстове супроводження, яке, на жаль, недуже
зацікавлює майбутніх абітурієнтів. З метою вдосконалення процесу профорієнтації авторами
було розроблено оригінальну мультимедійну презентацію з авторським віршованим
супроводженням. В проведеному дослідженні проаналізовано наявні засоби подання
рекламної профорієнтаційної інформаціїї наявний рекламний матеріал, розроблено й
систематизовано графічний матеріал, який було закладено в електронну презентацію,
складено оригінальне текстове віршоване супроводження до наявного графічного матеріалу й
додано його до презентації, впроваджено розроблену презентацію в процес профорієнтаційної
роботи під час Днів відкритих дверей та виїзних профорієнтаційних заходів, розповсюджено
презентацію за допомогою відеохостингу YouTube. Завдяки розробленій рекламній
презентації всі бажаючі абітурієнти можуть самостійно ознайомитися з умовами навчання на
спеціальності «Професійна освіта. Комп’ютерні технології» УІПА та здійснити свій
професійний вибір, при цьому профорієнтаційний процес проходить без зайвих часових
витрат викладачів, але з фіксацією кількості переглядів зацікавлених осіб. Автори вважають,
що дана розробка є актуальною, перспективною й сприяє підвищенню рівня
профорієнтаційної роботи.