МОДЕЛЬ ФОРМУАННЯ ГОТОВНОСТІ КЕРІВНИКА ПРОФЕСІЙНО- ТЕХНІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ДО РОБОТИ В КОНКУРЕНТНОЗДАТНІЙ УПРАВЛІНСЬКІЙ КОМАНДІ

Ключові слова

професійно-технічний навчальний заклад
управлінська команда
готовність
керівник навчального закладу

Як цитувати

Shalimova, I. (2018). МОДЕЛЬ ФОРМУАННЯ ГОТОВНОСТІ КЕРІВНИКА ПРОФЕСІЙНО- ТЕХНІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ДО РОБОТИ В КОНКУРЕНТНОЗДАТНІЙ УПРАВЛІНСЬКІЙ КОМАНДІ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (56-57), 273–297. вилучено із http://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/188

Анотація

Стаття присвячена проблемі формування готовності керівників професійно-технічних
навчальних закладів до роботи в конкурентоздатній управлінській команді.
У статті виявлено та обґрунтовано умови формування готовності до роботи в
конкурентоздатній управлінській команді керівника професійно-технічного навчального
закладу; схарактеризовано особистісні характеристики розвитку структурних компонентів
готовності до діяльності (процесуально-змістова та соціальна мотивація до управління,
фахові компетенції, рефлексія навчально-професійних досягнень, соціально-трудова
комунікабельність, почуття самоповаги, та ін.); розроблені та експериментально перевірені
модель та програма формування психологічної готовності керівника ПТНЗ до роботи в
конкурентоздатній управлінській команді. Розширено та доповнено сутність поняття
«психологічна готовність до роботи в конкурентоздатній управлінській команді», а також
змістовно-смислову наповненість компонентної структури досліджуваного феномена.
У статті зазначається, що розроблена програма формування готовності керівника
професійно-технічного навчального закладу до роботи в конкурентоздатній управлінській
команді може використовуватися практичними психологами, керівниками освітніх закладів
різних типів та форм власності.