Анотація
У статті розкрито питання викладання дисципліни конфліктології для майбутніх
менеджерів освіти. Охарактеризовано особливості викладання дисципліни, а саме:
необхідність ознайомлення майбутніх менеджерів освіти з еволюцією наукових поглядів на
конфліктологію та періодів її розвитку (стародавні часи; середньовіччя; епоха Відродження;
нові часи і епоха просвіти; перша половина XIX ст.; друга половина XIX – початок XX ст..;
сучасний розвиток конфліктології); засвоєння спеціальної наукової термінології з
конфліктології та усвідомлення сутності її об’єкту і предмету; визначення мети, завдань,
структури і змісту дисципліни конфліктологія; ознайомлення з методикою викладання
дисципліни, повинна складатись з наступної системи: методологічні принципи;
загальнонаукові підходи; специфічні та універсальні методи. Врахування усіх особливостей
викладання дисципліни призведе до ефективного засвоєння знань та умінь майбутніми
менеджерами освіти та позитивно вплине на професійне використання своїх знань у
майбутньому професійному житті, під час управління закладом освіти або його
структурним підрозділом та колективом зокрема під час виникнення, розвитку та
розв’язання конфліктних ситуацій.