ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ КОНФЛІКТОЛОГІЯ ДЛЯ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ОСВІТИ

Ключові слова

особливості викладання
дисципліна конфліктологія
майбутні менеджери освіти
заклади вищої освіти

Як цитувати

Perminova, A. (2018). ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ КОНФЛІКТОЛОГІЯ ДЛЯ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ОСВІТИ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (56-57), 257–265. вилучено із http://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/185

Анотація

У статті розкрито питання викладання дисципліни конфліктології для майбутніх
менеджерів освіти. Охарактеризовано особливості викладання дисципліни, а саме:
необхідність ознайомлення майбутніх менеджерів освіти з еволюцією наукових поглядів на
конфліктологію та періодів її розвитку (стародавні часи; середньовіччя; епоха Відродження;
нові часи і епоха просвіти; перша половина XIX ст.; друга половина XIX – початок XX ст..;
сучасний розвиток конфліктології); засвоєння спеціальної наукової термінології з
конфліктології та усвідомлення сутності її об’єкту і предмету; визначення мети, завдань,
структури і змісту дисципліни конфліктологія; ознайомлення з методикою викладання
дисципліни, повинна складатись з наступної системи: методологічні принципи;
загальнонаукові підходи; специфічні та універсальні методи. Врахування усіх особливостей
викладання дисципліни призведе до ефективного засвоєння знань та умінь майбутніми
менеджерами освіти та позитивно вплине на професійне використання своїх знань у
майбутньому професійному житті, під час управління закладом освіти або його
структурним підрозділом та колективом зокрема під час виникнення, розвитку та
розв’язання конфліктних ситуацій.