Анотація
У статті розглянуто питання розробки методу формування комунікативної
компетентності майбутніх викладачів технічних дисциплін. Представлений метод забезпечує
комплексне формування мотиваційно-ціннісного, когнітивно-діяльнісного та особистісного
компонентів комунікативної компетентності майбутніх викладачів технічних дисциплін. В
основу розробки методу формування комунікативної компетентності покладено етапи
засвоєння професійної діяльності. У методі передбачено можливість організації зворотного
зв’язку протягом усіх етапів формування комунікативної компетентності. Представлено
графічне зображення моделі методу формування комунікативної компетентності. При її
розробці враховано структуру комунікативної компетентності майбутніх викладачів
технічних дисциплін. Наведено детальну характеристику кожного етапу методу, описано
послідовність їх виконання. Розроблений метод формування комунікативної компетентності
реалізується в ході лекційних, практичних занять та під час самостійної роботи майбутніх
викладачів технічних дисциплін.