Анотація
У статті розглянута можливість і доцільність впровадження дистанційного навчання з
інтерактивним поданням матеріалу на заміну старих методів ведення освітнього процесу у
ВНЗ. На прикладі дистанційного курсу "Дизайн" описується загальна структура курсу,
основні модулі (ресурси і елементи), які використовуються для організації навчальної
траєкторії в процесі вивчення навчальної дисципліни, а також обгрунтовано застосування
інтерактивних технологій в он-line середовищі, яке розширює можливості як викладача, так
і студента в організації його навчальної діяльності.
Наукові пошуки автора пов'язані з визначенням проблем в сфері креативного
розвитку студентів в ході комп'ютерного проектування, а також з напрацюванням шляхів
реалізації інтерактивної моделі формування проектної компетенції в умовах сучасної
інноваційної педагогічної методології, яка повинна підвищити результативність навчальної
розробки дизайн-продукту в умовах ХТЕІ КНТЕУ. Це дозволить спостерігати динаміку
цього процесу і детальніше розглянути предмет дослідження.