МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ ДИСЦИПЛІНИ «ДИЗАЙН»

Ключові слова

інтерактивне навчання
дистанційне навчання
навчальне середовище
LMS MOODLE
організація навчального процесу
дизайн

Як цитувати

Dontsova, M. V. (2018). МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ ДИСЦИПЛІНИ «ДИЗАЙН». Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (56-57), 230–237. вилучено із http://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/181

Анотація

У статті розглянута можливість і доцільність впровадження дистанційного навчання з
інтерактивним поданням матеріалу на заміну старих методів ведення освітнього процесу у
ВНЗ. На прикладі дистанційного курсу "Дизайн" описується загальна структура курсу,
основні модулі (ресурси і елементи), які використовуються для організації навчальної
траєкторії в процесі вивчення навчальної дисципліни, а також обгрунтовано застосування
інтерактивних технологій в он-line середовищі, яке розширює можливості як викладача, так
і студента в організації його навчальної діяльності.
Наукові пошуки автора пов'язані з визначенням проблем в сфері креативного
розвитку студентів в ході комп'ютерного проектування, а також з напрацюванням шляхів
реалізації інтерактивної моделі формування проектної компетенції в умовах сучасної
інноваційної педагогічної методології, яка повинна підвищити результативність навчальної
розробки дизайн-продукту в умовах ХТЕІ КНТЕУ. Це дозволить спостерігати динаміку
цього процесу і детальніше розглянути предмет дослідження.