Анотація
Підвищення якості професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі
інформаційних технологій вимагає розроблення методів продуктивного навчання на засадах
фундаменталізації освіти. В статті теоретично обґрунтовано та розроблено метод навчання
майбутніх ІТ-фахівців виконувати продуктивну професійну діяльність із розробки нового
або удосконалення існуючого апаратного та програмного забезпечення комп’ютерної
техніки. Розроблений метод продуктивної діяльності є комбінованим, і передбачає
застосування методу евристичних питань, ретроспективного аналізу ІТ-об’єктів, матриці
розвитку ознак і фундаментальних основ ІТ-об’єкта. Основними етапами методу
продуктивного навчання є мотиваційно-цільовий, підготовчо-змістовний, операційно-
діяльнісний, контрольно-корекційний та оцінно-результативний. Розроблений метод
продуктивного навчання відповідає структурі професійної діяльності ІТ-фахівця, та
дозволяє удосконалювати базові або створювати нові ІТ-об’єкти на основі
фундаментальних філософських, природничо-математичних законів і категорій. Отримані
результати будуть нами використані для розроблення фундаменталізованої методичної
системи навчання комп’ютерних дисциплін майбутніх фахівців у галузі інформаційних
технологій.