«Проблема ефективності навчання студентів іноземної мови в немовних вузах»

Ключові слова

трудова діяльність
викладання
мотивація студентів
вміння працювати самостійно
ефективність методики
індивідуально-диференційований підхід
особистісні властивості
засоби наочності
проектні методики

Як цитувати

Andriienko, V. (2018). «Проблема ефективності навчання студентів іноземної мови в немовних вузах». Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (56-57), 214–221. вилучено із http://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/177

Анотація

Актуальність даного питання пов'язана з процесом ефективного навчання
англійської мови студентів немовних спеціальностей. На даний період часу знання
англійської мови фахівцями різних сфер є важливим для їх трудової діяльності, тому що в
сучасному світі англійська мова є глобальною міжнародною мовою. Метою дослідження є
аналіз факторів, від яких залежить успішне опанування англійської мови студентами, для
яких англійська мова не є їх спеціальністю. У статті наведені основні фактори, що
впливають на викладання англійської мови: мотивація студентів, вміння працювати
самостійно, вікові та психологічні особливості, творчі здібності студентів, ефективність
методики навчання. Представлено пропозицію щодо підвищення мотивації студентів до
вивчення англійської мови, проаналізовано питання ефективності самостійної роботи
студентів, а також представлено пропозицію щодо використання індивідуально-
диференційованого підходу до студентів, з урахуванням їх особистісних властивостей,
важливості застосування засобів наочності та проектних методик.