КОГЕРЕНТНЕ МЕТОДИЧНЕ СЕРЕДОВИЩЕ САМООСВІТИ ПЕДАГОГА ДЛЯ ПРОЕКТУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ

Ключові слова

дослідницька діяльність
інноваційні технології навчання
інженерна підготовка
когерентне методичне середовище
контроль,
модель
проект

Як цитувати

Shtefan, L. V. (2018). КОГЕРЕНТНЕ МЕТОДИЧНЕ СЕРЕДОВИЩЕ САМООСВІТИ ПЕДАГОГА ДЛЯ ПРОЕКТУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (56-57), 204–213. вилучено із http://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/176

Анотація

Позитивні зміни в економіці України не можливі без формування інженерного
контингенту на рівні сучасних вимог, які визначаються компетентнісною парадигмою.
Тому перед вищою професійною освітою поставлено завдання по виконанню цього запиту.
Відповісти на нього можливо за умови впровадження у навчальний процес інноваційних
технологій. Однак на шляху їх успішної реалізації знаходиться недостатня методична
підготовка професорсько-викладацького складу вищих навчальних закладів. Для усунення
цієї перешкоди пропонується когерентне методичне середовище для проектування
інноваційних технологій навчання у професійній підготовці майбутніх інженерів.
Розроблено модель та обґрунтовано основні компоненти цього середовища. Серед них блок
проектування базових інноваційних технологій навчання, блок технологій контролю
результатів їх втілення та блок організації дослідницької діяльності педагога за
результатами застосування інноваційних технологій навчання в інженерній підготовці.
Модель ґрунтується на системному, компетентнісному та акмеологічному підходах і
спирається на принципи цілісності, гнучкості та динамічності, цілеспрямованості,
синергійності.