Анотація
Визначено місце міжкультурної компетентності в загальній структурі професійних
компетентностей фахівця в галузі дизайну одягу. Доведена особлива важливість
формування міжкультурної компетенції для навчання глобального студента як композиції
комунікації, культурного інтелекту і професійних міжкультурних здібностей. Проводено
аналіз структурно-логічних зв'язків у процесі формування основних компетентностей
дизайнера одягу. Визначено шляхи формування інтегральної компетентності.
Запропоновано основні структурні підходи до впровадження міжкультурної компетентності
дизайнера одягу. Розроблено схеми паралельного, послідовного, індивідуально-
паралельного, комбінованого формування міжкультурної компетенції. Паралельна схема
характеризується додатковими спеціальними курсами з формування загальних
міжкультурних компетентностей, а також мовної практики. Послідовна схема передбачає
інтеграцію спеціальних компетентностей дизайнера одягу в спеціальні міжкультурні курси
до ступеня і проект міжкультурного диплома. Індивідуальна схема передбачає формування
міжкультурної компетенції в рамках індивідуальних професійних компетеностей.
Комбінована схема об'єднує основні алгоритми.