«Інтеграція міжкультурної і спеціально-професійних компетентностей для реалізації інтегральної компетентності фахівця у сфері дизайну одягу»

Ключові слова

міжкультурна компетентність
дизайн одягу
культурний інтелект
структурно-логічні зв’язки
інтеграція

Як цитувати

Ryabchykova, K. (2018). «Інтеграція міжкультурної і спеціально-професійних компетентностей для реалізації інтегральної компетентності фахівця у сфері дизайну одягу». Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (56-57), 189–196. вилучено із http://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/173

Анотація

Визначено місце міжкультурної компетентності в загальній структурі професійних
компетентностей фахівця в галузі дизайну одягу. Доведена особлива важливість
формування міжкультурної компетенції для навчання глобального студента як композиції
комунікації, культурного інтелекту і професійних міжкультурних здібностей. Проводено
аналіз структурно-логічних зв'язків у процесі формування основних компетентностей
дизайнера одягу. Визначено шляхи формування інтегральної компетентності.
Запропоновано основні структурні підходи до впровадження міжкультурної компетентності
дизайнера одягу. Розроблено схеми паралельного, послідовного, індивідуально-
паралельного, комбінованого формування міжкультурної компетенції. Паралельна схема
характеризується додатковими спеціальними курсами з формування загальних
міжкультурних компетентностей, а також мовної практики. Послідовна схема передбачає
інтеграцію спеціальних компетентностей дизайнера одягу в спеціальні міжкультурні курси
до ступеня і проект міжкультурного диплома. Індивідуальна схема передбачає формування
міжкультурної компетенції в рамках індивідуальних професійних компетеностей.
Комбінована схема об'єднує основні алгоритми.