Анотація
У статті висвітлено особливості організації процесу підготовки майбутніх
програмістів до здійснення професійної іншомовної комунікації. У статті обґрунтовано
дидактичний потенціал інформаційних і веб-технологій і подано опис дистанційного курсу
«Основи професійної іншомовної комунікації», який є основою впровадження
експериментальної методики професійної іншомовної підготовки майбутніх програмістів
на засадах інтегрованого підходу. Дослідження опирається на аналіз теоретичних і
практичних засад здійснення професійної іншомовної підготовки майбутніх програмістів у
закладах вищої освіти. У процесі дослідження було використано такі методи, як
літературний аналіз, синтез, узагальнення, оцінювання результатів навчальної діяльності
студентів, тестування, анкетування. Результатом дослідження є дистанційний курс
«Основи професійної іншомовної комунікації», розроблений для студентів технічних
спеціальностей з метою підвищення рівня ї готовності до здійснення професійної
іншомовної комунікації. Запропонована методика опирається на засади інтегрованого
підходу, який сприяє цілісному та всебічному опануванню вказаною компетентністю.