ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПРОГРАМІСТІВ НА ЗАСАДАХ ІНТЕГРОВАНОГО ПІДХОДУ

Ключові слова

професійна іншомовна комунікативна компетентність
професійна іншомовна підготовка
майбутні програмісти
методичні рекомендації
дистанційний курс
веб-технологія
інформаційні технології

Як цитувати

Mykytyshyn, A. A. (2018). ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПРОГРАМІСТІВ НА ЗАСАДАХ ІНТЕГРОВАНОГО ПІДХОДУ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (56-57), 169–168. вилучено із http://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/171

Анотація

У статті висвітлено особливості організації процесу підготовки майбутніх
програмістів до здійснення професійної іншомовної комунікації. У статті обґрунтовано
дидактичний потенціал інформаційних і веб-технологій і подано опис дистанційного курсу
«Основи професійної іншомовної комунікації», який є основою впровадження
експериментальної методики професійної іншомовної підготовки майбутніх програмістів
на засадах інтегрованого підходу. Дослідження опирається на аналіз теоретичних і
практичних засад здійснення професійної іншомовної підготовки майбутніх програмістів у
закладах вищої освіти. У процесі дослідження було використано такі методи, як
літературний аналіз, синтез, узагальнення, оцінювання результатів навчальної діяльності
студентів, тестування, анкетування. Результатом дослідження є дистанційний курс
«Основи професійної іншомовної комунікації», розроблений для студентів технічних
спеціальностей з метою підвищення рівня ї готовності до здійснення професійної
іншомовної комунікації. Запропонована методика опирається на засади інтегрованого
підходу, який сприяє цілісному та всебічному опануванню вказаною компетентністю.