ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА

Ключові слова

компетентність
професійна компетентність
інженер-педагог
загальна компетентність
комунікативна культура
компетенція
професійно-комунікативна компетенція

Як цитувати

Markova, V. N. (2018). ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (56-57), 154–161. вилучено із http://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/169

Анотація

В даній статті розглянуто аспекти професійно-комунікативної компетентності
майбутніх інженерів-педагогів. Визначено сутність професійно-комунікативної
компетентності інженера-педагога
Проаналізовано поняття «компетенція» і «компетентність». Акцентовано увагу на
види комунікативної діяльності інженера-педагога, Під професійною компетентністю
педагога розуміємо єдність його теоретичної та практичної готовності до здійснення
педагогічної діяльності.
Професійно-комунікативна діяльність інженера-педагога полягає у виконанні дій,
спрямованих на включення учнів у різноманітні види діяльності, створення колективу й
організацію сумісної діяльності. Діяльність інженера-педагога спрямована на встановлення
педагогічно доцільних стосунків педагога з учнями, їх батьками, з іншими педагогами,
представниками громадськості.
Спеціалісти будь-якої сфери діяльності мають володіти загальною компетентністю,
необхідною для існування в соціумі, для розв`язання будь-яких ситуацій, навіть не
пов`язаних з конкретною професійною діяльністю.
В статті відмічено особливість професійно-комунікативної компетентності
майбутнього інженера-педагога.