ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНСТРУКТОРІВ ІЗ ФІЗКУЛЬТУРИ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ

Як цитувати

Malyhina, Y. A., & Chapidze, K. O. (2018). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНСТРУКТОРІВ ІЗ ФІЗКУЛЬТУРИ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (56-57), 147–153. вилучено із http://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/168

Анотація

Cтаття «Формування професійно-комунікативної компетентності майбутніх
інструкторів з фізкультури в процесі фахової підготовки» присвячена дослідженню
формування професійно-комунікативної компетентності майбутніх інструкторів з
фізкультури для спеціалізованих навчальних закладів спортивного профілю інтернатного
типу. Відстоюється думка, що в процесі формування професійно-комунікативної
компетентності майбутніх інструкторів з фізкультури необхідно виокремлювати поняття
«компетентність», «комунікативна компетентність», «професійна компетентність».
Запропоноване авторське визначення професійно-комунікативної компетентності
майбутнього інструктора з фізкультури та обґрунтовано необхідність його впровадження
для удосконалення підготовки педагогічних працівників спеціалізованих навчальних
закладів спортивного профілю інтернатного типу.
Дослідження цієї проблеми здійснюється авторами на основі аналізу, узагальнення та
конкретизації передового педагогічного досвіду підготовки фахівців в галузі фізичної
культури і спорту.