Анотація
Потреба оновлення підходів і методик професійної освіти спонукає до використання
актуальних інноваційних педагогічних технологій. У процесі підготовки майбутніх учителів
технологій з’являються передумови для застосування багатьох педагогічних інновацій,
серед яких інформаційно-комунікативні технології (ІКТ), фреймовий підхід, кейс-
технологія, ресурсно-орієнтоване навчання та інші. Майбутній учитель опановує нові
педагогічні технології в процесі власного навчання і саморозвитку, а згодом цей досвід буде
основою професійної діяльності. Тісний зв'язок освітніх інновацій з новими технологіями
поширення інформації дозволяє наблизити освітнє середовище до інтересів того, хто
навчається, і, таким чином, підвищити ефективність освітнього процесу. Здатність до
інновацій майбутнього педагога – це перш за все бажання і можливість педагога розвивати
свої інтереси та уявлення, шукати власні нетрадиційні вирішення виникаючих проблем,
сприймати і творчо втілювати вже існуючі нестандартні підходи в освіті.