ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ПРАВОВИХ ДИСЦИПЛІН У ВНЗ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ

Ключові слова

правова освіта
інтерактивні технології навчання
довідкові правові системи
інтерактивна дошка
інтерактивні лекції: «лекція вдвох» та «лекція-прес- конференція»;
методи проектів: дослідницький, творчий, ігровий, інформаційний та практико-орієнтований.

Як цитувати

Vasilieva, I. G. (2018). ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ПРАВОВИХ ДИСЦИПЛІН У ВНЗ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (56-57), 123–131. вилучено із http://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/165

Анотація

У статті розглядаються особливості викладання правових дисциплін у ВНЗ на
сучасному етапі, коли найважливішим напрямом реформ, що відбуваються в країні, є
формування в громадянах переконання в абсолютній цінності права, у його універсальному
характері. Виховувати правову свідомість людей держава повинна не лише за допомогою
системи ефективного механізму правового регулювання і застосування правових норм, але
й через правову освіту. Метою професійно-правової підготовки майбутнього інженера-
педагога в умовах вищого навчального закладу є формування його професійно-правової
компетентності, тобто сукупності професійно-правових знань та вмінь, а також готовності
до виконання всіх видів правових дій в інженерно-педагогічній діяльності.
Автор відзначає, що викладач правових дисциплін передусім повинен навчити
кожного студента працювати з комп'ютерними довідковими правовими системами (ДПС) –
базами даних, що містять нормативні документи. У статті зазначається, що для розв’язання
проблеми якісного набуття студентами правових знань обов’язковою умовою є
щонайширше впровадження сучасних технологій у сукупності з інтерактивними
технологіями навчання. До найефективніших навчальних прийомів автор відносить
застосування інтерактивної дошки, проведення інтерактивних лекцій, зокрема «лекція
вдвох» та «лекція-прес-конференція», і особливо методи проектів, а саме: дослідницький,
творчий, ігровий, інформаційний та практико-орієнтований.