Анотація
У статті аналізуються проблеми формування спеціальних компетентностей
майбутнього вчителя географії в процесі навчальних практик на регіональному рівні.
Рекомендується організувати навчальний процес таким чином, щоб забезпечити становлення і
розвиток спеціальних компетентностей у відповідності до компетентнісної моделі фахівця,
розкрита технологія формування спеціальних компетентностей, визначена роль навчальних
практик у цьому процесі. В роботі надано ґрунтовний аналіз наукових джерел з
проблематики дослідження, висвітлені процедурні аспекти формування спеціальних
компетентностей. Представлена робота є логічним продовженням попередніх робіт автора
щодо навчально-методичного обґрунтування процесу формування спеціальних
компетентностей майбутнього вчителя географії у процесі навчальних практик. Зокрема
акцент зроблено на регіональних особливостях проведення навчальних практик в класичному
університеті, наголошено на необхідності проведення сезонних спостережень, екскурсій,
експедицій в природу протягом усього навчального року. У роботі також деталізовані
складові спеціальних компетентностей, які набувають студенти в процесі проходження
певних етапів практики.