ДО ЗМІСТУ ПОНЯТТЯ «КУЛЬТУРА ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ» МАРКЕТОЛОГА

Ключові слова

культура
спілкування
професійна діяльність
професійне спілкування
культура професійного спілкування
маркетолог

Як цитувати

Gogol, I. O. (2018). ДО ЗМІСТУ ПОНЯТТЯ «КУЛЬТУРА ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ» МАРКЕТОЛОГА. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (56-57), 91–96. вилучено із http://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/161

Анотація

У статті проаналізовано зміст поняття «культура професійного спілкування»
маркетологів у контексті їх професійної діяльності. Для визначення цього поняття розглянуто
зміст споріднених понять «культура», «спілкування», «культура спілкування»,
«комунікативна культура». Надано характеристику особливостей професійної діяльності
маркетолога, конкретизовано його професійні функції: аналітична, виробнича, збутова,
управління і контролю. Показано, що професійна діяльність маркетолога має суб’єкт-
суб’єктний характер і будується на професійні взаємодії, ефективність якої залежить від
культури професійного спілкування фахівця. На основі узагальнення результатів досліджень
було визначено, що культура професійного спілкування маркетолога – це особистісна
інтегративна характеристика, яка забезпечує професійну суб’єкт-суб’єктну взаємодію
маркетолога зі споживачами маркетингових послуг, що обумовлено потребами маркетингової
діяльності й спрямована на досягнення позитивного результату. Конкретизовано перелік
суб’єктів професійного спілкування фахівця-маркетолога.