Анотація
У статті розглядається компетентнісний підхід до підготовки кваліфікованих
робітників у системі професійно-технічної освіти України, забезпечення майбутніх фахівців
інтегрованими знаннями.
Проаналізовано впровадження Державних стандартів професійно-технічної освіти
«першого» та «другого» покоління в освітній процес. Розглянута структура Державного
стандарту професійно-технічної освіти, заснованого на компетентнісному підході. Наведені
визначення понять: професійні компетентності (базові та профільні), ключові
компетентності, навчальний модуль, базовий блок.
Зроблено пояснення стосовно лексичного значення слів «інтеграційний»,
«інтегративний», «інтегрований», «інтегрувальний», «інтегральний». Докладно розглянуто
поняття «інтегральна компетентність» та «інтегрована компетентність». Проаналізовано
структурні компоненти інтегрованої компетентності, методичні засади її формування.
Формування інтегрованої компетентності в майбутніх фахівців розглянуто на
прикладі підготовки кваліфікованих робітників із професії «Кравець» у системі професійно-
технічної освіти України.