ПРОБЛЕМИ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ КОНЦЕНТРОВАНОГО НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ОСВІТІ

Ключові слова

концентроване навчання
освітня технологія
вища освіта
педагогічні умови
інтенсивне навчання
розподілене навчання
модель навчанн

Як цитувати

Bakatanova, V. B., & Ignatov, S. V. (2018). ПРОБЛЕМИ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ КОНЦЕНТРОВАНОГО НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ОСВІТІ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (56-57), 75–82. вилучено із http://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/158

Анотація

 

Пошук ефективних технологій навчання у вищій освіті обумовлено суттєвими
змінами в системі освіти України. На підставі аналізу досліджень щодо застосування
інтенсивного навчання було визначено перспективи концентрованого навчання у вищій
школі. Це система організації навчального процесу, при якій здійснюється концентрація
робочого часу студентів та педагогів. Більш глибоке вивчення предмета досягається за
рахунок об'єднання занять у блоки, скорочення кількості предметів, що вивчаються
паралельно протягом часу. Визначено мету, сутнісні ознаки, переваги та недоліки
концентрованого навчання. На основі аналізу думок викладачів та студентів Української
інженерно-педагогічної академії щодо експериментального впровадження цієї технології у
навчальний процес було визначено педагогічні умови ефективного застосування технології
концентрованого навчання у вищій освіті. Педагогічні можливості означеної технології
обмежені необхідністю тривалого часу та систематичних занять для формування
професійних компетенцій майбутніх фахівців.