Анотація
Пошук ефективних технологій навчання у вищій освіті обумовлено суттєвими
змінами в системі освіти України. На підставі аналізу досліджень щодо застосування
інтенсивного навчання було визначено перспективи концентрованого навчання у вищій
школі. Це система організації навчального процесу, при якій здійснюється концентрація
робочого часу студентів та педагогів. Більш глибоке вивчення предмета досягається за
рахунок об'єднання занять у блоки, скорочення кількості предметів, що вивчаються
паралельно протягом часу. Визначено мету, сутнісні ознаки, переваги та недоліки
концентрованого навчання. На основі аналізу думок викладачів та студентів Української
інженерно-педагогічної академії щодо експериментального впровадження цієї технології у
навчальний процес було визначено педагогічні умови ефективного застосування технології
концентрованого навчання у вищій освіті. Педагогічні можливості означеної технології
обмежені необхідністю тривалого часу та систематичних занять для формування
професійних компетенцій майбутніх фахівців.