СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ОСНОВА УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ФАХІВЦЯ

Ключові слова

якість освіти
стандарт якості
ВНЗ
внутрішнє забезпечення якості освіти
професійна підготовка
професійна відповідальність
суб‟єкт освітньої діяльності

Як цитувати

Pohorielova, T. Y. (2018). СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ОСНОВА УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ФАХІВЦЯ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (56-57), 68–74. вилучено із http://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/155

Анотація

Актуальність статті зумовлена тим, що вивчення показників якості освіти є однією з
головних умов управління розбудовою національної системи якості вищої освіти.
Дослідження спирається на низку наукових робіт зарубіжних та вітчизняних авторів, що
розглядали якість освіти в різних аспектах, та ряд нормативних документів. Стаття аналізує
походження явища якості, його становлення та сучасні визначення, обґрунтовує важливість
контролю якості освітнього процесу у ВНЗ та виокремлює роль взаємодії викладача та
студента як центральних суб‟єктів навчального процесу. У статті окреслюються загальні
критерії та показники за якими має втілюватись стратегія забезпечення якості у ВНЗ та
показники ефективної взаємодії викладача та студента. До проблем подальшого
дослідження показників якості вищої освіти належать опрацювання принципів і методики
вимірювання навчальних досягнень та розробка системи об‟єктивних критеріїв оцінювання
ефективності роботи викладачів та інших суб‟єктів освітньої діяльності.