РЕАЛІЗАЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ОСВІТУ» В ПРОЦЕСІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ: МОДЕЛІ І ОРГАНІЗАЦІЙНІ МЕХАНІЗМИ

Ключові слова

дистанційна освіта
модель підвищення кваліфікації
механізм підвищення кваліфікації
післядипломна педагогічна освіта
трансфер освітніх технологій

Як цитувати

Lunyachek V. Е. (2018). РЕАЛІЗАЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ОСВІТУ» В ПРОЦЕСІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ: МОДЕЛІ І ОРГАНІЗАЦІЙНІ МЕХАНІЗМИ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (56-57), 58–67. вилучено із http://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/153

Анотація

У роботі пропонуються моделі і механізми процесу підвищення кваліфікації
педагогічних і керівних кадрів освіти в контексті положень Закону України «Про освіту».
Пропонуються нові форми документів для планування і обліку результатів процесу
підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, форми фінансової звітності, введення
залікової книжки педагогічного працівника тощо. Важливою складовою оновленої
організаційної процедури підвищення кваліфікації повинно стати також створення
загальнодержавного порталу для накопичення інформації за цією проблематикою і
загальнодержавної електронної бази даних. Наголошується на необхідності модернізації і
принципового оновлення форм підвищення кваліфікації. Пропонується застосовувати
трансфер освітніх технологій як елемент процесу підвищення кваліфікації, що дозволить
більш ефективно використовувати напрацювання кандидатських і докторських дисертацій з
педагогіки. Особливий акцент зроблено на необхідності змінити ментальність педагогічних
працівників щодо їх ставлення до підвищення кваліфікації в нових умовах.