Анотація
У статті аналізуються наукові дослідження понять «компетентність», «професійна
компетентність» та теоретичні аспекти розвитку професійної компетентності керівників
загальноосвітніх навчальних закладів. На основі аналізу і синтезу наукових праць
визначено поняття «професійної компетентності керівника загальноосвітнього навчального
закладу». Здійснено науково-теоретичне обґрунтування визначення структури професійної
компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу. Професійна
компетентність керівника автором розглядається як інтегральна характеристика, яка
відображає сукупність суттєвих ознак (якостей/характерних рис), притаманних особистості
керівника, які виявляються у двох складових – загальних (універсальних) та спеціальних
(фахових) компетентностях. Зроблено висновки щодо доцільності розробки та
запровадження технології оцінювання професійної компетентності керівників
загальноосвітніх навчальних закладів за результатами підвищення кваліфікації.