ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ КАФЕДРИ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Ключові слова

методична робота
кафедра
викладач
педагогічна майстерність
інноваційні форми методичної роботи
Електронний методичний кабінет

Як цитувати

Burbiga, V. A. (2018). ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ КАФЕДРИ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти, (56-57), 25–31. вилучено із http://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/147

Анотація

Стаття присвячена одній із важливих проблем - теоретичному обґрунтуванню
особливостей удосконалення методичної роботи кафедри ВНЗ.
Методична робота є цілеспрямованою діяльністю кафедри вищого навчального
закладу щодо забезпечення психолого-педагогічної та методичної підготовки викладачів
вишу з метою підвищення ефективності їх навчально-виховної діяльності. Вона сприяє
особистісному розвитку викладача, його педагогічної майстерності щодо викладання і
проведення позааудиторної виховної роботи зі студентами.
В статті зазначається, що застосування інноваційних форм методичної роботи на
кафедрі, сприяє залученню викладачів до активної співпраці, ознайомленню з новітніми
педагогічними технологіями, виробленню в них позитивного ставлення до сучасних методів
навчання, зацікавлення в їх використанні.
Звертається увага на доцільність організації на кафедрах ярмарок педагогічної
творчості, фестивалів педагогічних ідей та знахідок, методичних вернісажів, панорам
творчих знахідок, педагогічних консиліумів, методичних аукціонів, проблемних семінарів,
творчих наукових дискусій, педагогічних турнірів, що посилюють наукову спрямованість
методичної роботи, спрямовують педагогів на активну діяльність, розвивають їх загальну
ерудицію.
В статті доведено, що створення кафедрального Електронного методичного кабінету,
сприятиме розвитку системи науково-методичної роботи, запровадженню інноваційних
технології навчання і виховання, творчому розвитку педагогів, розширенню їх наукового
світогляду та вдосконаленню педагогічної майстерності.